Diskuse, Český Těšín, Tesin24.cz

Tesin24.cz - Diskuse

  hlavní stránka     kontakty
   

Zobrazení diskuse k článku

SVÁTEK TŘÍ BRATŘÍ 2013 - PROGRAM

Program SVÁTKU TŘÍ BRATŘÍ 2013Pátek 14. června, náměstí ČSA14:30 – 15:00 hod. Taneční orchestr – žáci a učitelé ZUŠ P. Kalety Český Těšín15:00 – 16:00 hod. Elis ...
zpět na článek

Příspěvky k článku

Autor: berry     Titulek: upadek          09.07.2013

Polok z Tesinska = kolaborant (volksliste, KSC, a ted s kymkoli) NAse hvezgy: Sznapka, Kus, Cinciala, jen ren chudak Rusnok je v tom tak napul... Jinak hovada nonplus ultra, fczetnie Wlalachow, Szymeczkow etc. Barany! Wstyd Wstyd Wstyd. Wstydzie się teraz swojej polskości! Jura z pod Jawora

Autor: Tomas     Titulek: Svátek          16.06.2013

Taky to tvrdím,díval jsem se na kameru na webu http://tesin-online77.webnode.cz/

Autor: Kamil     Titulek: Už to není ono!          16.06.2013

SVÁTEK TŘÍ BRATŘÍ rok od roku upadá,nedivím se,že tam chodí čím dál tím méně lidí,kdysi se přes náměstí nedalo projít,dnes je to v pohodě. Čímpak to asi bude?? hádejte....

Přidat příspěvěk

Autor:    
Titulek:    
Příspěvek:    
Opište text z obrázku:    

Kotel


Poslední příspěvky

  • Trznice - cenovú ponuku
    ahoj Som fyzická osoba a som k dispozícii na bankové platby od 1 000 do 1 500 000 eur s dobrou sadzbou 3%. V spolupráci s mojim advokátom. Kontaktujte ma pre vaše naliehavé žiadosti o pôžičku. E-mail: claudiaeckert10@gmail.com
  • Trznice - Ponúkame všetky druhy úverových služieb
    Dobrý deň, dámy a páni, naliehavo potrebujete pôžičku? Ak áno, poradím vám, aby ste kontaktovali spoločnosť Sunshine Financial Group Inc, aby získala vašu pôžičku. (Sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) Sunshine Financial Group je komplexná spoločnosť poskytujúca finančné služby, ktorá vám pomôže zlepšiť dlhodobý finančný úspech. Naše prispôsobené programy sú navrhnuté tak, aby pomáhali pestovať, chrániť a šetriť vaše bohatstvo poskytovaním personalizovaných služieb a odborných znalostí. Ak sa vám zdá, že je tak ťažké získať vlastné pôžičky od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií, nemusíte sa starať viac, pretože sme pomohli mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktoré čelili finančným ťažkostiam na celom svete. Keď žiadate so SFGI, žiadate s dôveryhodnou spoločnosťou, ktorá sa stará o vaše finančné potreby. Budete sa postarať o celý proces. KĽÚČOVÉ VÝHODY; - Použiť kedykoľvek a kdekoľvek. - Prijímať hotovosť za menej ako 24 hodín - požičať od 1000 do 30 miliónov dolárov - Žiadne skryté poplatky. - nízka úroková sadzba vo výške 3% - Získate možnosť výberu dátumu splácania, týždenne, mesačne alebo ročne po dobu trvania 1-30 rokov. - Ponúkame tak zabezpečené, ako aj nezabezpečené úvery Ponúkame všetky druhy úverových služieb Ak potrebujete naliehavú pôžičku do 24 hodín, prosíme, napíšte na e-mail nižšie pre viac informácií E-mail: (sunshine_fginc@outlook.com) E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) WhatsApp: +447903159998
  • Turbo v centru města - Opravdu každý má šanci doma!
    Opravdu každý má šanci doma! Jeho jméno je Pan Barros, skutečné věřitele kontaktoval jsem tři dny. Dnes jsem ohromen na skutečnost, že úvěr je ve skutečnosti uložena na můj bankovní účet. Jsem svědčit pro tento ušlechtilý, důvěryhodný člověk. Řekl a on to opravdu udělal. Vřele doporučuji tohoto Pana pro každého, kdo potřebuje úvěr na kontaktér. Jeho přímá adresa je : fb06.1961@gmail.com Ladislava Zveřejněné informace
  • Potřebujete úvěr ??? - Opravdu každý má šanci doma!
    Jeho jméno je Pan Barros, skutečné věřitele kontaktoval jsem tři dny. Dnes jsem ohromen na skutečnost, že úvěr je ve skutečnosti uložena na můj bankovní účet. Jsem svědčit pro tento ušlechtilý, důvěryhodný člověk. Řekl a on to opravdu udělal. Vřele doporučuji tohoto Pana pro každého, kdo potřebuje úvěr na kontaktér. Jeho přímá adresa je : fb06.1961@gmail.com Ladislava Zveřejněné informace
  • Společné bežecké tréninky v České Těšíně - úvěrová nabídka mezi jednotlivci
    Finanční pomoc všem, kteří potřebují další informace, kontaktujte nás na adrese: dkp985@post.cz

Děje se v okolí

Aktuálně  -  Restaurace  -  Obědy  -  Katalog firem  -  Akční zboží  -  Akce, slevy  -  Diskuse  -  Program  -  Inzerce  -  Ankety  -  Fotogalerie  -  Reality  -  Kontakty
Nápověda  -  Přidat firmu do katalogu firem  -   info@tesin24.cz

Tesin24.cz, regionální informační server.

Spime-zdravě.cz | www.vipc.cz | Hromosvody pro Slezsko | PC SERVIS | www.lysahora.cz | Nábytek z masívu | Sádrokartony | Prostěradla a povlečení | Luxusní italská móda